vrijdag 14 juni 2013

Leven in Frankrijk : Doorstart (vanuit onzekere bron vernomen)

Het stormde als een idioot gisteren. Harde vlagen zoals voorjaarsstormen kunnen doen.
Kreunende dakspanten, klapperende luiken.
Op de cour wilde ik net het hek sluiten, waait er zo maar een petje voor mijn voeten.
Merde, merde, putain, hoorde ik met de wind mijn richting opwaaien.
Hé regenfilosoof, zeg ik oprecht enthousiast, jij weer in onze buurt?
Hij grist zijn pet uit mijn handen en loop verder.
Geen tijd, roept hij over zijn schouder, ik waai met alle winden mee.

10 opmerkingen:

François Labarbe zei

Ik heb nog een doorstartkabel voor je als je wilt. Ik gebruik 'm toch niet meer, de accu is nu echt kapot geloof ik. Stuur hem wel per postduif als de wind een beetje mee wil waaien

kuifjesimon zei

De Morris is toch niet geheel overleden ??
Neemt u anders mij op sleeptouw !

François Labarbe zei

De Morris niet nee (moet er niet aan denken) maar de blogaccu is een beetje kaput

martin zei

Mooi zo kort.

kuifjesimon zei

dank Martin, t bibbert nog wat ;-)

aadverbaast zei

King je het toch niet laten? ;-)

Marthy zei

Blij!

kuifjesimon zei

AAd: het zijn van die dagen ;-))

kuifjesimon zei

Marthy: ik ook ;-))

elly schuurman zei

pfff gelukkig. Je bent er nog.