woensdag 8 februari 2012

Leven in Frankrijk : Reacties kunnen weer .... VOILA

Oude computer op sterven na dood, jarenlange trouwe dienst. Steeds trager wordend, ratelend en stotend kwam hij bijna tot stilstand. Net op het moment dat de strenge vorst haar intrede deed. Daar is hij nu bespaard voor gebleven.
En nu ? Nu is er een nieuwe. Klein, compact, up to date, ongekende snelheid.
Da's fraai, heel fraai.
Ook leuk voor mijn lees- en volgerspubliek. Alles bij elkaar gemiddeld 100 per dag en helemaal vanuit 22 landen. Zelfs uit Vietnam, Oeganda, Letland, China, te veel om op te noemen.
Maar er was nog iets mis. Een reactie achter laten, moeizaam zo niet onmogelijk. Reacties soms via omwegen, gezucht, mails met opmerkingen, maar ook mails met suggesties.
Kijk 's naar je dashboard! Huh? En ja hoor, gewoo bij instellingen een zwart stipje verwijderen. En hupla ... de reacties stromen binnen.
Oude buurman Bernard vraagt zich af of ik nog wel eens buiten kom, of mijn vingers niet aan het toetsenbord zijn vastgevroren. De grapjas.
Komt u maar lezers. Ik ben er klaar voor.
Bedankt Aad.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een kijken of het lukt Simon?

Hoewel; een type met bevroren vi gers aan het toetsenbord; niet mijn type;-)Maar je hebt een zeer fraaie schrijstijl.

Groet
Laila

hartenziel zei

Mannen en blogs:)))



ik kan zeggen wat ik wil, want dit is toch slechts een test:)

hartenziel zei

huh?

ik neem al mijn woorden terug!




fijn dat het opgelost is,
want geen idee hoe lang ik het amechtige geklop op je blogdeur nog had volgehouden:)

kuifjesimon zei

Laila, van compliment ontdooi ik ter plekke ;-))

kuifjesimon zei

Assyke: mijn wegen zijn ondoorgrondelijk ;-)))

kuifjesimon zei

Assyke: alles is wat het lijkt ;-))

aadverbaast zei

Da's weer een zorg minder gelukkig. Alles fluit en ronkt weer als nooit te voren. Hulde Simon!
P.S. toch niet het laatste model aangeschaft met verwarmd toetsenbord? ;-)

kuifjesimon zei

Aad nogmaals bedankt voor de goede oplossing. Verwarmd toetsenbord ;-)))