maandag 15 augustus 2011

Leven in Frankrijk : Stop de fruitmanden

Aan alle meelevers na mijn laatste blog: stop de fruitmanden.
Het genezingsproces begint een beetje toe te slaan. Ik wil dit niet laten verstoren door een fruitvergiftiging ;-)
Diverse artsen, bloedonderzoeken, steeds zwaardere medicijnen, bijwerkingen en nu .... bijna .... voila.
Ik schuifel weer een beetje verticaal, alhoewel horizontaal duidelijk mijn voorkeur geniet.
Zuster Chris verzorgt, verpleegt, droogt mijn tranen, schilt appeltjes en zingt daarbij een vrolijk liedje .......
Mijn kleinzoon Issa van anderhalf zegt iets wat lijkt op één, twee lijkt, probeert dan een huppelsprongtje met één been te maken en heeft dan de grootste lol.
Dat duurt bij mij nog even .......
Zo ... nu gaat de oude Simon weer effe legge.

12 opmerkingen:

marjelleblogt zei

Ik roep de mijne wel terug. ;)
Fijn dat het weer wat beter met je gaat, rust maar lekker uit en succes met verder herstel.

Glaswerk zei

Blijf vooral mopperen dat het slecht gaat, want dan gaat het goed met jou ;-)

Beterschap!

svara zei

Net terug uit Frankrijk. Als ik dat geweten had was ik je een bosje lavendel komen brengen of heerlijke abrikozen uit de omgeving waar we waren.
Heel veel beterschap gewenst!!
svara

Ragfijn zei

Heb je het nummer van zuster Chris, dat fluit naar beterschap! :)

Groet van Rag

aadverbaast zei

Sterkte. Die fruitmand kon nog net worden afbesteld gelukkig. Er komt nu een weeshuispan zwaar getrokken kippensoep aan. Krachtvoer!

kuifjesimon zei

Marjelle: dank, dank. Het herstel staat aan het begin van de straat ;-)

kuifjesimon zei

Willem Glas: ik genees aan alle kanten, behalve de goeie natuurlijk ;-))

kuifjesimon zei

Svara: gewelde abkrikozen met vanillevla en een dotje slagroom, mmmm

kuifjesimon zei

Ha Rag: ik zal je proberen door te verbinden met haar tweelingzus ;-))

kuifjesimon zei

Aad: zuster Chris loopt al naar de keuken voor een servet voor onder m'n kin ;-))

jacoponesr zei

Simon, ik krijg de indruk dat je ziek bent. Vraagje: als je lacht, doet het dan pijn? Zo ja, ga naar het dichtstbijzijnde hospitaal en laat je blindedarm verwijderen; zo nee, heb je reden om te lachen: je hebt geen blindedarmontsteking.

Gewoon uitzieken, en zet een foto van zuster Chris op je blog ;-)

kuifjesimon zei

Zuster Chris heeft nu zo vaak over m'n blindedarm gewreven dat ie bijna weer kan zien ;-)))