dinsdag 26 juli 2011

Leven in Frankrijk : Boven mijn beeldscherm

Als ik over mijn beeldscherm naar buiten kijk, zie ik alleen maar regen
als ik over mijn beeldscherm naar buiten kijk, zie ik alleen maar druppels
Als ik over mijn beeldscherm naar buiten kijk, zie ik alleen maar grauwe luchten
als ik over mijn beeldscherm naar buiten kijk, zie ik alleen maar somber zwarte bomen.
Als ik van buiten naar binnen zou kijken zou het niet veel anders zijn ... dan heb ik het over mijn kamer.
Maar stel je voor dat het in mijn hoofd zou kunnen binnen regenen. Dan krijg ik daar ook last van grauwe luchten en somber zwarte gedachtenspinsels. Neeee, dat kan niet want gisteren was ik nog hardstikke vrolij ......
Gisteren ???
Godverdegodver ... ik heb een lekkage.

9 opmerkingen:

aadverbaast zei

Maar Kuifje toch, als je in de spiegel kijkt zie je toch het zonnetje in huis? :-)

kuifjesimon zei

Heerlijk Aad; zo'n opmerking doet alle vocht verdampen ;-))

marjelleblogt zei

Het is naadjepetweer idd. Ik droom van zonniger oorden...
Ik wilde je trouwens nog wat vragen, kan ik je via mail bereiken?

hartenziel zei

regent het in je kamer?
heb je genoeg potten en pannen?


en hé je hoeft toch niet altijd
vrolijke hans te zijn
dan verwordt je al snel tot
een soort van hansworst

lekker een dagje chagrijnig spoelt de buizen goed door
wedden dat morgen die lekkage in je kop verholpen is

kuifjesimon zei

marjelle: zie mij op facebook: simon korving (a bientot)

kuifjesimon zei

hartenziel: oh een daaagje lekker griepen vind ik wel lekker; alleen de waardering hier thuis ontbreekt dan vaak ;-)))))

hartenziel zei

aha...verslaafd aan waardering!
c´est un trait humain, Simon:))

kuifjesimon zei

je kunt er nooit genoeg van krijgen ;-)))

marjelleblogt zei

Ik heb geen Facebook. ;) Maar je kunt mij bereiken op marjellemailt@gmail.com
Oui, a bientot! (Ik laat de accenten even zitten.)