dinsdag 1 februari 2011

Met eieren op glad ijs ....

M'n eerste stapjes hier .......

11 opmerkingen:

kuifjesimon zei

Eh ... nou ... dan reageer ik zelf maar ...
HOI

de Stripman zei

Ha, heb ik ook eens een primeur ! Je eerste volger...;o)

de Stripman zei

Ik zie dat je tijdzone niet helemaal goed staat. Bij ons op Soestdijk is het bijna half negen 's ochtends, bij jou nog gisterenavond...;o)

kuifjesimon zei

Een grote bloemenhulde voor Jan Stripman !!
Bij deze opgenomen in de Eregalerij der Volgers !!

Ron zei

Eieren, ijs, het begin voor het blogspot-menu is er!

kuifjesimon zei

Het kan niet op ... weer een lezer !! Kga nu eens proberen of ik de 'tijdzone' kan vinden en een profielfoto ... (dat ik het zelf ben;-))

de Stripman zei

@kuifjesimon - Dat gaat je vast lukken ! Blogspot is tamelijk gebruiksvriendelijk. Maar er zijn wel heel veel mogelijkheden en instellingen. Dus misschien is het even zoeken...;o)

Ragfijn zei

Weet ik waar je zwemt!

Groet van Ragfijn

kuifjesimon zei

Dat komt omdat ik voor de dooi uit zwem ...

hart en ziel zei

?
ehh...hoi

kuifjesimon zei

H&Z ... hier krijg ik het nou warm van ;-)